مقاله رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی

دو شنبه 6 آبان 1395
ن : علیرضا

مقاله رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی


دانلود-ترجمه-مقاله-رابطه-ی-دلبستگی-بین-کودکان-و-مادران-زندانی

مقاله رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 181

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی ؛ مقاله ای برای رشته روان شناسی در آن است که در 29 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

در این مقاله ، رابطه ی دلبستگی ۵۴ نفر از کودکان و مادران زندانی مورد بررسی قرار گرفته است . بیش از ۶۳ درصد از کودکان در وضعیت پرخطر ، در رابطه با محیط نا ایمن با مادران و مراقبان آنها رو به رو هستند . روابط ایمن ، به احتمال زیاد زمانی برای کودکان اتفاق می افتد که کودکان در یک وضعیت پایدار ، با مادران خود زندگی می کردند .

هنگامیکه جدایی بین مادران و کودکان همراه با غم و اندوه صورت می پذیرد ، این جدایی ، در آینده به صورت خشم در کودکان بروز می کند . واکنش مشترک در چنین کودکانی اغلب ، غم و اندوه ، نگرانی ، سردرگمی ، خشم ، تنهایی و مشکلات در خواب و اختلال در رشد می باشد .

نتایج بر جسته در این زمینه ، اهمیت حمایت از خانواده هایی را که مادران آنها در زندان به سر می برند را نشان داده و بر آن تاکید دارد .

 

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی, رابطه ی دلبستگی بین کودکان و مادران, دلبستگی کودکان و مادران زندانی, دلبستگی کودکان و مادران, مقاله رشته روان شناسی, دانلود مقاله روان شناسی, مقالات رشته روانشناسی, دانلود مقالات رشته روانشناسی, دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی, مقاله دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی, دانلود مقاله دلبستگی بین کودکان و مادران زندانی,